دلایل موفقیت شرکت اینستاگرام

5/5 - (3 امتیاز)

مقدمه :

دلایل موفقیت شرکت اینستاگرام : اینستاگرام یک برنامه رایگان و آنلاین اشتراک گذاری عکس و پلت فرم شبکه اجتماعی است که در سال 2012 توسط فیس بوک خریداری شد .
اینستاگرام به کاربران امکان ویرایش و آپلود عکس ها و فیلم های کوتاه را از طریق اپلیکیشن موبایل می دهد . کاربران می‌توانند برای هر پست خود یک عنوان اضافه کنند و از هشتگ‌ ها و برچسب‌ های جغرافیایی مبتنی بر مکان برای فهرست‌ بندی این پست ‌ها استفاده کنند و آن‌ ها را برای کاربران دیگر در برنامه جستجو کنند .

هر پست توسط یک کاربر در فید اینستاگرام فالوور های آن ‌ها ظاهر می‌شود و همچنین در صورت تگ شدن با استفاده از هشتگ‌ ها یا برچسب ‌های جغرافیایی ، می‌تواند توسط عموم مشاهده شود . کاربران همچنین می توانند نمایه خود را خصوصی کنند تا فقط دنبال کنندگان آن ها بتوانند پست های آن ها را مشاهده کنند . همانند سایر پلتفرم‌ های شبکه ‌های اجتماعی ، کاربران اینستاگرام می ‌توانند پست ‌های دیگران را لایک ، کامنت بگذارند و بوکمارک کنند و همچنین از طریق ویژگی دایرکت اینستاگرام برای دوستان خود پیام ‌های خصوصی ارسال کنند .

دلایل موفقیت شرکت اینستاگرام

عکس ها را می توان با یک کلیک در یک یا چند سایت رسانه اجتماعی دیگر – از جمله توییتر، فیس بوک و تامبلر – به اشتراک گذاشت . اینستاگرام نه تنها ابزاری برای افراد، بلکه برای مشاغل نیز می باشد. برنامه اشتراک گذاری عکس به شرکت ها این فرصت را می دهد که یک حساب تجاری رایگان برای تبلیغ برند و محصولات خود راه اندازی کنند . شرکت‌ هایی که حساب ‌های تجاری دارند به معیار های تعامل و تأثیر رایگان دسترسی دارند .

طبق وب ‌سایت اینستاگرام ، بیش از ۱ میلیون تبلیغ‌ کننده در سراسر جهان از اینستاگرام برای اشتراک‌ گذاری استوری‌ های خود و ایجاد نتایج تجاری استفاده می‌کنند . علاوه بر این ، 60٪ از مردم می گویند که محصولات جدید را از طریق برنامه کشف می کنند .

دلایل موفقیت شرکت اینستاگرام Instagram چینود تاریخچه اینستاگرام

تاریخچه اینستاگرام :

اینستاگرام توسط کوین سیستروم و مایک کریگر در سانفرانسیسکو راه اندازی شد که در ابتدا سعی کردند پلتفرمی شبیه به Foursquare ایجاد کنند اما سپس توجه خود را منحصراً به اشتراک گذاری عکس معطوف کردند. کلمه اینستاگرام ترکیبی از « دوربین فوری » و « تلگرام » است .

دلایل موفقیت شرکت اینستاگرام Instagram چینود

نسخه iOS :

برنامه iOS از طریق اپ استور iTunes در 6 اکتبر 2010 و برنامه اندروید در 3 آوریل 2012 منتشر شد . محبوبیت این پلتفرم به شدت افزایش یافت و شرکت تنها دو سال پس از راه اندازی بیش از 40 میلیون کاربر فعال را گزارش داد . این مورد توجه فیس بوک را به خود جلب کرد و اینستاگرام را در تابستان 2012 به طور رسمی به قیمت 1 میلیارد دلار خریداری کرد .

دلایل موفقیت شرکت اینستاگرام Instagram چینود

اسکرین شات اینستاگرام BRIAN HOLAK/TECHTARGET :

کاربران اینستاگرام این امکان را دارند که یک فیلتر دیجیتال به عکس ها یا فیلم های خود اضافه کنند.
در ابتدا فقط عکس‌ها می ‌توانستند در اینستاگرام پست شوند ، اما این شرکت در سال 2013 به ویدیو های 15 ثانیه‌ای گسترش یافت . در سال 2016 ، اینستاگرام حداکثر طول ویدیو را به 60 ثانیه افزایش داد.

تا سال 2015، تمام عکس های ارسال شده در اینستاگرام به نسبت ابعاد مربع محدود می شد. این شرکت این را تغییر داد تا کاربران بتوانند عکس‌ها و ویدیوها را در اندازه کامل آپلود کنند . این شرکت منشا برخی بحث ها بوده است. در سال 2012، اینستاگرام این جمله را به خط مشی شرایط خدمات خود اضافه کرد :

برای کمک به ما در ارائه محتوا یا تبلیغات جالب پولی یا حمایت‌شده، موافقت می‌کنید که یک کسب‌وکار یا نهاد دیگر ممکن است برای نمایش نام کاربری، شباهت، عکس‌های شما (همراه با هر ابرداده مرتبط) ، و یا اقداماتی که در رابطه با پولی انجام می‌دهید ، به ما پول بپردازد یا محتوا یا تبلیغات حمایت شده، بدون هیچ گونه خسارتی به شما.

 

لینک اختصاصی چینود

 

پس از واکنش شدید کاربرانی که از فروش عکس‌ها و شناسه‌های اینستاگرام می‌ترسیدند ، مدیرعامل Systrom به کاربران اطمینان داد که این قصد شرکت نبوده است . این زبان به سرعت از سیاست حذف شد.

یک جنجال در سال 2013 حول انتقاداتی مبنی بر اینکه اینستاگرام عکس هایی را سانسور می کند که شرایط و ضوابط شرکت را نقض نمی کند و اینکه این سانس ورها بدن زنان را ناعادلانه هدف قرار می دهد ، متمرکز شد . تصمیم اینستاگرام در سال 2016 برای تغییر از نمایش عکس های تایم لاین به ترتیب زمانی به استفاده از الگوریتمی برای تعیین ترتیب عکس ها نیز بازخورد منفی را به همراه داشت . تا آوریل 2017 ، این شرکت 700 میلیون کاربر فعال داشت که بیش از دو برابر تعداد کل کاربران توییتر است .

بخوانید و بدانید :  انواع پیتزای خانگی

دلایل موفقیت شرکت اینستاگرام Instagram چینود

ابزار ها و ویژگی های ویرایش :

اینستاگرام طیف گسترده ای از فیلترهای دیجیتالی را ارائه می دهد که می توانند روی عکس های کاربران اعمال شوند، از جمله فیلترهایی که ظاهری قدیمی یا محو می کنند. سایر ویژگی‌های ویرایش عبارتند از Lux، افکتی که سایه‌ها را روشن می‌کند، نقاط برجسته را تاریک می‌کند و کنتراست را افزایش می‌دهد و ابزارهای تنظیم عکس به کاربران اجازه می‌دهند تا روشنایی، کنتراست، اشباع، وضوح، ساختار، صافی و رنگ را تنظیم کنند. تغییر شیب دستی و افکت وینیت نیز می‌تواند به عکس‌ها اضافه شود.

در سال 2017، اینستاگرام قابلیتی را ارائه کرد که به کاربران امکان می دهد چندین عکس یا ویدیو را به صورت همزمان ارسال کنند که در قالب چرخ فلک ارائه شده است.

اینستاگرام با الهام از اپلیکیشن محبوب اسنپ چت، در سال 2016 یک ویژگی Stories را معرفی کرد که به کاربران اجازه می دهد لحظاتی از روز خود را که پس از 24 ساعت ناپدید می شوند، به اشتراک بگذارند .

استوری اینستاگرام شامل امکان ترکیب فیلتر ها و استیکر های چهره مبتنی بر واقعیت افزوده و امکان افزودن متن ، نقاشی ، ایموجی ، لینک و برچسب جغرافیایی به طور مستقیم به عکس یا ویدیو است .

در آوریل 2017، استوری اینستاگرام 200 میلیون کاربر فعال ثبت کرد و از کاربران فعال اسنپ چت ، بزرگترین رقیب خود ، پیشی گرفت.

دلایل موفقیت شرکت اینستاگرام Instagram چینود

نحوه راه اندازی و استفاده از اینستاگرام :

برنامه اینستاگرام برای دانلود در آیفون ، آی‌پد و سایر دستگاه‌ های iOS اپل از طریق اپ استور و در دستگاه‌های اندرویدی از طریق Google Play در دسترس است .
پس از نصب ، از کاربران خواسته می شود تا به صورت رایگان ثبت نام کنند و به آنها این امکان داده می شود که آدرس ایمیل خود را وارد کنند ، که مستلزم ایجاد نام کاربری و رمز عبور است ، یا با استفاده از حساب فیس بوک خود وارد سیستم شوند .

کاربران جدید می توانند افرادی را برای دنبال کردن در اینستاگرام پیدا کنند و برنامه را از طریق دوستان فیس بوک و افرادی که در لیست مخاطبین آنها قرار دارند ، جستجو کنند.

دلایل موفقیت شرکت اینستاگرام Instagram چینود

تب های اینستاگرام :

از تب Home ، اولین صفحه‌ ای که با باز شدن برنامه ظاهر می‌شود، کاربران اینستاگرام می‌توانند عکس‌ های حساب‌ هایی را که دنبال می‌ کنند در قالبی شبیه به فید خبری فیسبوک مشاهده کنند .

استوری های اینستاگرام — ارسال شده توسط کاربرانی که شما آنها را دنبال می کنید — در بالای صفحه اصلی به شکل عکس های نمایه دایره ای نمایش داده می شود. کاربران می توانند در گوشه سمت راست بالای فید خانه خود به دایرکت اینستاگرام دسترسی داشته باشند .

تب کاوش برنامه اینستاگرام به اعضا اجازه می دهد تا با جستجوی هشتگ ها یا برچسب های جغرافیایی ، حساب های کاربری را برای دنبال کردن یا یافتن عکس های کاربر جستجو کنند .

برگه کاوش همچنین محتوا و توصیه‌هایی را بر اساس فعالیت کاربر و حساب‌هایی که دنبال می‌کنند ، و همچنین هشتگ‌های پرطرفدار و پست‌های محبوب ارائه می‌دهد . برگه Activity تعامل اخیر در پست‌ها را به صورت لایک و کامنت و همچنین فعالیت اخیر افرادی که کاربر دنبال می‌کند را نشان می‌دهد .

تب Profile تمام پست‌های عکس و ویدیوی کاربر را در یک مکان و یک بیوگرافی کوتاه ارائه می‌کند. برای ارسال یک عکس یا ویدیو، روی تب Camera کلیک کنید، که امکان گرفتن عکس یا ویدیو از داخل برنامه یا انتخاب عکس یا ویدیو از کتابخانه دستگاه را فراهم می‌کند .

لینک نصب اینستاگرام در گوگل پلی

تولید محتوا در چینود

 

 

مطالب مرتبط

دلایل موفقیت همه

دلایل موفقیت شرکت بنز benz

دلایل موفقیت همه

دلایل موفقیت شرکت آمازون

دلایل موفقیت همه

دلایل موفقیت شرکت فیس بوک

دلایل موفقیت همه

دلایل موفقیت شرکت گوگل

دلایل موفقیت همه

دلایل موفقیت شرکت اپل

دلایل موفقیت همه

دلایل موفقیت شرکت سیسکو

 

بنر معرفی لینک چینود chinod link
5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها